Saturday, June 20, 2015

კვლევა



საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის დაკვეთით ჩატარებული საზოგადოებრივი აზრის კვლევის თანახმად საინფორმაციო გადაცემებისადმი ინტერესი საქართველოში საგრძნობლად დაეცა და მაყურებელთა უმეტესობა უპირატესობას გასართობ და მუსიკალურ შოუებს ანიჭებს.
კომისიის დაკვეთით, BCG Research-ის მიერ მომზადებული კვლევის თანახმად, რომელიც 2008 წლის ოქტომბრიდან 2011 წლის ივნისამდე პერიოდში ჩატარდა, რესპონდენტების 35.5% მუსიკალურ გადაცემებს ანიჭებს უპირატესობას; შემდეგ მოდის გასართობი თოქ–შოუები (29%); სატელევიზიო სერიალები (20%); მხატვრული ფილმები (16.2%) და იუმორისტული გადაცემები (15.7%).

No comments:

Post a Comment